Clientul - Alo, bună ziua, doresc să comand două pizza.
Telefonista - Multumim că ati sunat la Pizza Hut. Puteti să-mi dati numarul dvs. de identitate (NIDN - national ID number), domnule ?
Clientul - Numărul meu de identitate natională… da, un moment. 6102049998-45-54610.
Telefonista - Multumesc, dle X. Vad ca locuiti la 1742 Meadowland Drive şi aveti tel. 494-2366. Telefonul dvs. de la serviciu la Lincoln Insurance este 745-2302 iar numarul de celular este 266-2566. Adresa de e-mail este
xson123@home.net. Corect?
Clientul - Mmda… Da’ de unde aveti toate informatiile mele?
Telefonista - Suntem legati, ca orice companie, de HSS.
Clientul - HSS, ce drăcovenie mai este si asta?
Telefonista - Suntem legati electronic de Homeland Security System, domnule.
Clientul - (oftand) Asta e. Vreau să comand două pizza, Specialul All-Meat.
Telefonista - Nu cred că este o idee prea bună, domnule.
Clientul - Cum adică? Este vreo problemă cu pizza cu carne?
Telefonista - Domnule, analizele dvs. medicale arata că aveti tensiunea arteriala crescută şi un colesterol destul de mare. Conform dosarului medical, compania de asigurari nu vă permite alegerea pizzei cu carne.
Clientul - Ceee ? Si atunci ce-mi recomanzi?
Telefonista - Ati putea incerca Pizza cu Soia care are procentul de grasimi foarte scazut. Ar trebui sa vă placă.
Clientul - Ce te face sa crezi ca o sa-mi placă?
Telefonista - Ei bine, văd aici pe monitor că săptămana trecută ati fost la biblioteca si ati citit o carte de Retete Culinare cu Soia.
Clientul - Bine, bine. Dă-mi atunci două pizza mărime medie pentru familie.
Telefonista - Da, mărimea este potrivită pentru dvs., sotie şi cei patru copii, iar ceea ce ramane puteti să dati celor doi caini. Totalul dvs. este $49.99.
Clientul - (strigand in casă) Nevastă, adu-mi te rog credit cardul!
Telefonista - Imi pare rău domnule, dar trebuie să plătiti cash. Credit cardul dvs. este blocat pentru depăsirea limitei.
Clientul - Dau o fuga la o masină ATM şi voi scoate niste bani inainte sa ajungă pizza la mine la usă.
Telefonista - Imi pare rău domnule, dar nici asta nu va fi posibil. Văd aici că nu aveti nici un ban in contul dvs.
Clientul - Da , bine, n-are nimic. Trimite pizzele şi găsesc eu niste bani in casă pană ajunge. In cat timp imi vine pizza?
Telefonista - Suntem putin in intarziere, as zice cam 45 de minute. Dacă vă grăbiti, puteti veni dvs. pană aici să ridicati personal comanda, după ce faceti rost de bani. Pe de altă parte, este putin mai jenant sa cărati pizza pe motocicletă.
Clientul - Da de unde ştii că merg cu motocicleta?
Telefonista - Păi scrie aici la informatii despre vehicol. Ati avut o masină care vi-a fost luată de compania de imprumut pentru că nu ati plătit la timp. Alături scrie ca Harley-ul dvs. este cu plata la zi si in plus i-ati umplut aseară rezervorul cu benzină.
Clientul – % # & *…
Telefonista - V-aş sfătui să fiti atent cu vocabularul ca să nu o pătiti din nou. Văd că ati fost arestat pentru că ati injurat un politist, apoi judecatorul cu care v-ati certat v-a dat 90 zile de puscărie. Văd că de-abia v-ati intors in societate de cateva zile şi asta este prima pizza pe care o comandati.
Clientul - (fară cuvinte)
Telefonista - Mai doriti altceva, domnule?
Clientul - Da, am un cupon pentru o sticlă de 2 litri de Cola, gratis.
Telefonista - Imi pare rău, dar trebuie să cititi mai bine. Pe cupon şi in reclama noastră scrie că persoanele care suferă de diabet nu se califică….